Juus

summertimes

Kategori: Allmänt


Tisdag idag, imorgon kommer baby hem från Polen! Weeeey!
Som jag har längtat!
Idag jobbar jag mellan 11-19 så jag hoppas att dagen går fort
och att jag blir trött tidigt ikväll så att det snabbt blir morgondagen.

Igår jobbade jag nästan hela dagen och sen var jag i stugan.
och just det! Jag övningskörde för första gången igår. Det gick riktigt bra :D
Starta, växla, bromsa var det jag övade på. Ska nog ta en runda ikväll med:)
Jag har nämligen hittat en bil som heter Jus som jag vill ha.
Och hur bra skulle inte det passa? :D JAG VILL HAAAAA. Däremot har jag inte dom pengarna nu.
suck.

Igår skickade Chana lite bilder på våran bäbis.
Åh så jävla söt han är, han har blivit så stooor!


Oh! jag har glömt att berätta hur Patricias vistelse var hos mig!
I onsdags var vi och käkade glass & åkte till Lindö med Musse,Maks,Edda Och Emil,
och sen gick vi till hugos för det var gratis inträda och 25% i baren.
Riktigt flummigt med stulna glas, läskig tiggare och konstig is.
Jag har nog aldrig känt mig så lättpåverkad. haha.
och sen i torsdags var vi på stan med Sään och myste lite i Vasa parken.
Sen jobbade jag och vi såg på Twilight med Emma. Och jag kan inte förstå
hur alla kan tycka att den är så hiimla bra. För det är den inte. den är sevärd,
och ganska mysig. Men inte mer än så.
Och sen fredagen, fredagen med stort F. haha!
Vi hade våran efterlängtade tjejfest. Det var gaaaalet!
Och sen gick vi till Hugos och där var det minst lika galet.
För att inte prata om när vi skulle hem och jag & Temur fick
leta efter Patricia & John, den andra stockholmaren. i ungefär 50 minuter efter stängning
utanför krogen för dom bara försvann och vi frågade polisen och grejer.
Men det visade sig att dom bara hade gått i förväg, och vägrade svara i mobilerna.
haha, jag som inte kunde gå hem utan henne. Jäävla stockholmare! haha
Tidigare på fredagen så var vi och badade på Gransjönäs med Sään, Temur & John.
Det var också trevligt, men vattnet var mörkt och obehagligt! haha.
Lördagen jobbajobba, och sen åka hem till oxelösund :)
Ja, ungefär sådär såg förra veckan ut och den var riktigt bra :D
(Men skulle vart ännu bättre om love var hemma)



Nej nu ska jag gå och ta mig ett bad!
Ha det så bra allihopa!
/Josefine

ps. På fredag kommer Dexter heeem! :D

Kommentarer


Kommentera inlägget här: