Juus

I lööööve!

Kategori: Allmänt

yesyesyes,
känslan jag hade av ångest när jag tog studenten, pga arbetslösheten,
är borta. Jag har fått jobb!
Jag började igår och jag är otroligt glad.
Jag kommer ha råd att leva normalt igen, haha.
och om lite mindre än 3 veckor så kommer valpen.
Jag och Maks har köpt hem massa saker till den,
så här står nu:
en bädd, 2 halsband, ett flexikoppel, hundmatskålar, foder, tuggben ett vanligt koppel,
ett utställningskoppel,1 leksak, 2 gosedjur, en kloklippare, en filt, en transportväska och hundbajspåsar.

Allt för att valpen ska vara redo för att komma hem :D jag längtar!
Vi har bestämmt oss för att den ska heta Dexter och inte Bruce som vi hade tänkt från början.

Visst är dom otroligt söta? :D


Förresten!
För er som undrar så ägde min studentdag.
Roligt utspring, bra mottagning och toppenkväll ute! :D
(Här är en bild från champagnefrukosten)


Nej nu ska jag äta frukost, börjar jobba om en halvtimme!
/Josefine

ps. min pojkvän är otroligt bra <3

Kommentarer

  • Charlotte säger:

    Fan vad bra då , att du har fått jobb ^^, hoppas allt är bra med dig! puss

    2009-07-03 | 04:11:06

Kommentera inlägget här: