Juus

I don't know what more to ask for, I was given just one wish

Kategori: Allmänt

Jävla väder!
Igår var det hur varmt som helst och sommar ute,
nu är det regn och höst.
Hoppas verkligen att det här vädret försvinner innan studenten.
Har fått höra att det ska hålla i sig. Men det hoppas jag verkligen inte!
Ganska nyss var jag och solade solarium med Emma eftersom att
det här jävla vädret gör att man inte kan sola ute.
Igår färgade jag håret svart och jag är jätte nöjd!
Inte så värst stor skillnad från innan,
men ändå så man känner sig fräschare.
Även Maks färgade håret för första gången i sitt liv,
bara ett steg mörkare men ändå. Stort steg för älsklingen ;) hah.
Han klippte sig också, nu är han ännu snyggare än innan!

I helgen var vi hemma i Oxelösund, firade morsdag och hade det bra.
Vi var ute i sommarnöjet, fiskade, solade och åt god mat.
och en fantastiskt god rabarber/jordgubbs paj! muuums!



Ikväll ska jag städa salongen så jag får in lite pengar,
och sen ska jag se på Desperate Housewifes med mig själv.
Hoppas på att jag hinner hem till Paris Hilton - My new bff. hahah,
tror att det kommer vara sjukt roligt och löjligt :D

Just det alla! Kom ihåg min födelsedag på måndag.
Nu är det bara 7 dagar kvar ;)
Hoppas verkligen ni kommer när jag har mitt PAAAAARTYYYYY!
Ni som inte har svarat får gärna göra det innan helgen ;P

Dagens låt: Röyksopp feat Lykke Li - Miss it so much


<3<3
/Josefine

ps. kul, du är fuuul.

:D

Kommentarer


Kommentera inlägget här: