Juus

it's such a gorgeous sight to see you in the middle of the night

Kategori: Allmänt

Usch vad jag mår dåligt!
Det är studentveckan och det kan jag verkligen känna av kan jag säga.
Igår var det lite oplanerat party hemma hos mig & Maks.
Maks och hans vänner hade vart på lärarmiddag och kom hem väääldigt fulla,
och självklart vill jag komma ikapp. Jag vart party som fan... till en början.
Det som från en början skulle vara chilldricka för att sen gå på SMK resulterade
i en brakfylla med massa spyor.
Jag låg på toalettstolen ett bra tag och fick sedan hink vid sängen.
Sen idag, upp klockan tjugo över åtta. Gå och rasta Buffy.
Men när jag ska lyfta upp henne från valparna för att ta ut henne känner jag hur benen
skakar och allt bara snurrar. ja, jag känner mig fortfarande full.
INTE SÅ NAJS!
Så, idag skulle det bli fest hos Emma och massa shottar med Sanna...
nejnej, det får dom ta utan mig. Åker hem till Oxelösund ikväll.
Jag ska ladda inför födelsedagsfest på måndag!

Men någonting positivt är att igår när jag kom och skulle rasta Buffy
så hade valparna äntligen öppnat ögonen. Så sjuuuukt söta!
Här ska ni få se!

I'm in löööve!




Nej nu ska jag göra frukost!
/Josefine

Kommentarer


Kommentera inlägget här: