Juus

Det kommer aldrig finnas nått som heter rätt tid, rätt plats

Kategori: Allmänt

Hej!
Onsdag idag och idag har jag studiedag. Verkligen jätte skönt!
Så idag har jag gjort mig iordning lååångsamt,
och ska snart städa upp lite här i lägenheten.
Inte särskillt stökigt, men det går alltid att få den att skina lite mer! haha.
Senare idag så kanske jag ska följa med Jenny & Gustaf till Yodas kennel
för att titta på otroligt söta chihuahuaor och nakenhundar. weeey!

Igår var jag och Maks och åt mackor från Sandy's hemma hos Jessica.
Vi såg på Den rätte för Rosing & Desperate Housewifes.
(Dessutom, så om jag har riktig tur så kommer dom ringa mig inom en vecka och säga om jag får jobb),
Håll tummarna för mig nu allihopa! Ett extra jobb till skulle ju absolut inte skada.
Dom frågade nämligen, och sa att dom skulle ringa tillbaka inom en vecka annars skulle jag ringa dom.
Jag är så otroligt glad!
Nu får ingenting hända som förstör min glädje.

Imorgon ska jag troligtvis umgås med Jennifer,
då ska vi nog åka till studion med Maks & hans vänner.
haha, första gången jag faktiskt ser fram emot att åka till studion. :D
Just det! I helgen köpte jag studentklänning!
Den är jätte fin, och jag fick gå ner 2 storlekar mot min vanliga storlek.
Ännu en orsak till att vara glad.

Så ja, överlag så är mitt liv jätte bra just nu.
Allt går lite skrämmande bra. Jag har jobb, kanske ett till på g, skolan går bra,
jag har gått ner lite i vikt, jag har en fantastisk pojkvän, det är soligt ute och jaa, snart är det studenten!
Förstör inte för mig nu!
Om jag nu ska gnälla så måste jag passa på att gnälla lite på Mira.
Hon har nämligen blivit dålig på att komma och hälsa på. Skärpning!

På lördag ska jag jobba med Elin ute i Norsholm,
hennes föräldrar ska ju ha den där stora festen.
Så vi ska stå i baren och plocka lite flaskor och skräp.
Det ska bli roligt!

Förresten! Den 18 april (troligtvis) ska vi ha NKPG<3HIPHOP på kulturkammaren.
Affischerna kommer upp över hela stan snart. Så höll ögonen öppna och kom!
nkpghiphop.blogg.se

Jag har mera tålamod än vad du har hårda ord.
/Josefine

Kommentarer


Kommentera inlägget här: