Juus

Everybody...but me

Kategori: Allmänt

And when it hurts the most, I push a little more.

Jag vill gå på konsert,
jag vill se Lykke Li
jag vill se Veronica Maggio
jag vill se Melissa Horn
jag vill se Jens Lekman
jag vill se Morrissey
jag vill se jag vill se jag vill se!!
Ta med mig på någonting bra någon?!

I helgen var jag och tittade på chihuahuan som jag och Maks kanske skulle köpa,
dock såg den inte ut som jag vill och jag kände ingen kemi.
Så i veckan ska jag åka och titta på en annan sötnos.
Ska ringa och höra när vi kan komma snart. hih, ska bli så roligt!
Så snart har jag och Maks våran alldeles egna lilla bäbis.
Malcom eller Bruce ska den heta.
Oooh, chihuahua! ;D

Sen på torsdag ska jag & Jennifer umgås,rooligt.
Vi hade tänkt att åka till studion eftersom att det inte blev av förra torsdagen.
Och på onsdag börjar våran praktik på Louis De geer också,
då ska vi få göra iordning inför The Hives spelningen! Roligt!

Åh, förbaskade snö.
Jag blir förbannad bara att titta ut genom fönstret.
Jag som vart så glad över att det äntligen började kännas vår.
Ta mig en månad framåt.
Sol, vårkänslor, vårshoppa i stockholm, nära studenten, förhoppningsvis hund. osv osv.
Det är någonting jag ser fram emot.

Dagens video: Veronica Maggio - V för vendetta.
 

/Josefine

Kommentarer

  • m säger:

    JAG VILL OCKSÅ!!



    förresten hittade jag världens roligaste låda när jag städade för några dagar sen. I den låg nämligen min gamla dagbok som jag inte ägnat någon tanke till på över fyra år. Där står det om varför vi tyckte att Erik var så o 'oemotståndlig' och om hans "lyfta-på-ena-ögonbryns-grej", om Manne, Jimmie och varför du tyckte att Linus var så otroligt charmig och snygg. HAHA. Vi får ringas så kan jag ha högläsning. PUSS!

    2009-03-24 | 15:08:20
  • Anonym säger:

    Åhh ska ni skaffa bebis :)

    2009-03-24 | 21:25:28
  • Ida säger:

    2009-03-24 | 21:26:51
    Bloggadress: http://idamari.blogg.se/

Kommentera inlägget här: