Juus

Fixate your fingers around me

Kategori: Allmänt

stress stress stress.
Dom senaste dagarna, eller kanske till och med dom senaste 2 veckorna
har varit dom mest häktiska veckorna på riktigt länge.
Jag och Maks har sprungit fram och tillbaka till Hageby och renoverat hans mammas gästrum,
storstädat,jobbat,sprungit ärenden på stan, storhandlat, vart i Dantes studio
och jaa, en hel del grejer.
Och igår när jag hade blöta skor och sprang omkring
så fick jag blåsor under mina trampdynor.
inte skönt.
Och idag har jag och Jennifer vart på praktik i Linköping på Östgötateatern.
Vi håller på att göra iordning scenen inför föreställningen Cabarette.
Snart ska jag till salongen och lämna lite bilder som jag har fixat åt Jenny.
Sen när jag kommer hem ska jag fixa iordning lite här hemma
och ha en lugn och skön kväll där jag ska ligga framför tvn och halvsova.
Maks är nämligen i stockholm och ska se Pete Rock, roligt för honom, inte lika kul för mig. haha
avskyr att sova ensam. Men det är värt det för min baby.

Sen imorgon blir det praktik i Linköping igen,
och sen umgås med Jenny. Och sen mysa med min love.
Jag börjar nästan gilla denna stress, men det är även skönt att varva ner ibland.

Du och jag, vi har det.<3
/J

Kommentarer


Kommentera inlägget här: