Juus

Suicide machine

Kategori: Allmänt

Söndag kväll och snart är det dags för mig att krypa ner under täcket
för att vänta på John blund.
Måste måste måste se till att komma upp imorgon,
och alla vet väl hur jobbiga måndagsmornar är?

Helgen spenderades hemma i Oxelösund
med baby och syskonen för att fira paps som f yllde år.
Det var otroligt skönt att komma hem måste jag säga.
Synd bara att det vart en så kort visit,
hade velat träffa iallafall någon av mina tjejor.
Men det får bli på påsklovet istället :)

i tordags var jag och Jennifer och såg på The Hives spelning,
den var otroligt bra. Vilket drag.
Och dessutom fick vi gå gratis på den eftersom
att vi har praktik på Louis De geers ljudavdelning.
Så fick träffa dom backstage och allt ;) huuh.
"Efter fem år är en The Hives låt en klassiker,
innan det är dom bara jävligt bra."


På onsdag är det svenska B nationella, jag är nervööös.
Låt det gå bra!
(till skillnad från det mesta annat just nu.)

Någon som vill ta en tur på stan med inräknad fika i veckan?
Jag känner att jag måste bli mer hemma i den här staden nu.

Och just det!
På lovet kommer världens bästa hit.
Nämligen Mira. Vi ska dansa hela nätterna, bada jacuzzi&basta,
gå på stan och ha massa roligheter för oss.
precis som förut. åh vad jag längtar.
Jag saknar min vän!
/J

Kommentarer

  • eluun säger:

    Nae världens bästa åker till egypten på påsklovet!

    så det så! ;D

    2009-03-31 | 09:36:09

Kommentera inlägget här: