Juus

my heart is beating, beating like Ringo

Kategori: Allmänt

Hellooo!
Onsdag idag, och idag har jag varit ledig.
Tro det eller ej, men jag börjar redan tröttna lite på det.
Är klar med alla kurser och nu är studentveckan det ändå kvarstående.
Jag vill inte vara arbetslös. Pleeeeease slow down time a little!
Fast ändå inte, jag längtar ju till i mitten av juli när jag och Maks får våran lilla bäbis.
hiih.

Idag har jag vart och rastat Buffy och kelat med valparna,
fixat lite i lägenheten och sen solade jag med Sanna & Emma.
Snart ska jag och storhandla med Määäks.
Alltid lika roligt :D eller i alla fall tills det är dags att betala. haha.

Imorgon fyller världens bästa Myra år.
Och hon ska spendera sin födelsedag häär.
oh vad kul vi ska ha det!
Synd bara att det ska regna :/
Men, alla som är sugna på lite födelsedags fika är välkomna hit!
hah.

Jens Lekman - Friday night at the drive-in bingo.


Nej nu ska jag gå och sminka till mig lite.
/Josefine


Kommentarer

  • snoppen! säger:

    knullbart, knullbart!!!!!!!

    2009-05-27 | 21:27:59

Kommentera inlägget här: