Juus

sugar

Kategori: Allmänt

Nu har jag vart och kissat Buffy, matat henne och gosat med valparna.
Ja just det, det har jag glömt att berätta!
Nu är valparna födda, dom föddes i fredags natt och dom är så sjuuukt söta!
Så i mitten av juli har jag och Maks våran mycket efterlängtade valp.
I can't wait!

Löning idag, och jag tror att jag ska beställa nytt löshår.
Det får nog bli svart den här gången.
Är så himla snyggt med svart hår när man är brun.
Eller vad tycker ni?

Nej nu ska jag gå och försöka väcka min tok snygga pojkvän!
ciaaaoo
/Josefine


Här har ni lite bilder på sötnosarna! (jag vet att min mobil kamera är typ... sämst.)
 
    

Kommentarer

  • Anonym säger:

    Åhhh!! Sjukt söta :) små som kattungar juh

    2009-05-25 | 16:16:26
  • Johanna säger:

    Som korvar

    2009-05-25 | 17:35:36

Kommentera inlägget här: