Juus

And I say baby, I must be dead.

Kategori: Allmänt

Söndag idag,
sitter uppe alldeles ensam hemma hos mams & paps,
och jag är inte ett dugg trött.
Den här helgen har varit väldigt händelserik,
jag har först jobbat i fredags sen skyndade jag mig till tåget för
att åka hem till Oxelösund och kunna gå på Carlas inflyttningsfest,
blev en nykter kväll för min del, men jag hade väl kul för det. ;) 
Upp lördag klockan 7 för att jobba till klockan 5 och sen göra sig
iordning för fest hemma hos Denise och sen vidare till Volym.
En ganska rolig kväll med många gamla välkända ansikten.
Riktigt trevligt! Bilder kommer nog upp senare, har inte fått dom än. haha.
Sen idag vaknade man svett & bakis som ett as, haha
upp och göra sig iordning för att åka till nyköping & Sannas konstutställning.
Då kom även Jesse & Linus, en toppenbakisdag.
Vidare hem till Oxelösund igen för adventsfika,
för tänka sig! Det är första advent idag!!
Inte alls länge kvar till julafton. Väldigt skumt,
för jag ser inte fram emot jul särskillt mycket alls iår.
Det som annars brukar vara bland det bästa man vet
och vem kan inte intyga att jag brukar vara väldigt tidig med julmusiken? haha
Last christmas redan i oktober, eller hur brukar det vara? ;)
Nej, inte iår.
Men! Idag var jag faktiskt duktig och köpte stjärnor till mina fönster,
så dom åker upp på tisdag när jag kommer hem.
Det ska nog bli fint! Dom kanske kan få mig att komma in i den rätta julkänslan?
vem vet.

Imorgon är det jobb som gäller.
från klockan 1 till klockan 11. Får se om jag hinner göra någonting
innan jag börjar. Men det antar jag att jag inte gör. haha.
Tisdag, IKEA! Oh yes, äntligen!

Nu har jag tänkt på att jag ska lägga upp den här i fleera dagar,
så nu jävlar åker den upp. En av mina absoluta favoritvideos någonsin.
Så sjukt snygg! (och hon med)

Lady gaga - Bad romance


Jag kan vara allt du ber mig,
men jag är alltid bäst på att vara mig.

/Josefine

Kommentarer


Kommentera inlägget här: