Juus

Understand me

Kategori: Allmänt

Hej allihopa!
Idag är det söndag och jag är helt gäsp trött.
Igår efter kalaset åkte jag hem till Oxelösund och umgicks med mams, paps och Denise.
Det blev en lugn hemmakväll med kantarellchips & körslaget. haha.
Imorse åkte jag och mamma in till Nyköping för att shoppa,
jag hittade hallmattor, pälskrage och örhängen. Inte så mycket,
men jag är nöjd :)
Det ska bli jätte skönt att lägga upp mattorna på mitt kalla golv.
Just det! Jag köpte nya växter till mina fiskar också, haha det var nog på tiden.
Snart ska jag & Denise åka hem till mig i Norrköping.
Hon ska sova kvar, vet inte riktigt vad vi ska göra än.
Men något roligt ska vi hitta på. Bio kanske?
Något jag däremot vet är att hon ska få hjälpa mig sätta
upp mina vardagsrums gardiner. haha.
Måste få lite mer ordning i lägenheten nu känner jag.
Skulle verkligen behöva åka till Ikea, men alla är ju så upptagna hela tiden.
haha Arrrgh!

Nej nu ska jag gå och packa det lilla jag hade med mig.
Ha det så bra allihopa!
See yaaaaaah!
/Josefine

Idag fyller Maks 21 år, grattis grattis grattis!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: