Juus

I can't live without your stupid love

Kategori: Allmänt


Dagens låt:
Amanda Jensen - I can't sleep

Jag vet att det är lite larvigt att det är Amanda Jensen,
men den är skit bra verkligen.

Kvällen igår med Denise vart jätte mysig!
Först satte vi upp mina gardiner, sen gick vi och åt på Thairestaurang.
Det var hur gott som helst. Och jag bokstavligen rullade därifrån. haha
så sjukt mätt vart jag!
Sen gick vi och köpte godis och gick en liten promenad med lilla Dex.
När vi kom in myste vi framför Heartbreak hotell med vårat godis.
Jätte mysig kväll. Helt klart värd att göras om!
Sen idag kom Jenny vid 9, och denise fick sova vidare.
Men när hon hade vaknat gick vi ner på stan och åt frukost.
Det fick bli jätte goda skagenbaguetter och sen en snabb runda på stan.
Denise åkte hem för ungefär en timme sen nu.
Och nu väntar jag på att hon ska skicka bilderna från gårdagen. haha.
Ni kanske kan få se några sen. kanske :D

Idag ska jag gå lite till på stan, och sen ska jag hem till Jenny & Gustaf
och käka och se på Ullared. så himla roligt!

See yaaah later!
/Josefine

Kommentarer


Kommentera inlägget här: