Juus

I wish I never got of the train.

Kategori: Allmänt

Fredag idag, men kan inte säga att jag har den fulländade helgkänslan.
Idag kom Denise och räddade min morgon, hon kom nämligen till stan och tog en fika
& en runda på stan med mig idag. Lilla fisen.
Sen hade jag tvättstugan, så jag har tvättat och gått ett x-antal promenader med Dexter idag.
Däremellan så gick jag och lunchade med Jenny, Jessica & Lina på Thai.

Ikväll ska jag & Jessica ha myskväll hemma hos henne.
För imorgon ska jag upp och jobba klockan 7. Så det blir en lugn kväll.
Imorgon är det kalas som står på schemat också, då kommer mams & paps hit.
Det ska bli mysigt.

Tack alla mina underbara vänner för allt stöd.
Det är nu man märker vilka som verkligen finns där, och vilka som inte gör det.
Jag älskar er. oändligt.

see you later!
/Josefine

Kommentarer

  • Carlisbananis säger:

    Hörru, hör av dig när du kmr till nyköping city! (:

    2009-11-13 | 23:03:52
  • denise säger:

    älskar dig också!!;)

    2009-11-14 | 15:51:06

Kommentera inlägget här: