Juus

Hon var väl kärleken, han var i mitten av en Hurricane

Kategori: Allmänt

Hej!
Fredag idag, och början på ännu en helg.
Ska jag vara ärlig så känner jag inte så stor skillnad på helger och veckodagar längre.
Men friday,
idag ska jag träffa Sandra och sen jobba,
sen ska Sanna komma hit och hålla mig sällskap ett tag.
Och efter det ska jag umgås med Jenny & Chana.
Vi ska äta Mcdonalds och planera inför morgondagens resa :D haha.

Som sagt, imorgon blir det Stockholmia med Jenny & Chana.
Vi ska först till Bromma Zoo och sen ska vi gå på stan.
Det ska bli så himla kul! Jag hoppas att jag hittar några nya stövlar som
jag kan gå runt och känna mig snygg i nu när det blir höst. hah.

Imorgon kväll är det Busta Rhymes på Otten, skulle velat gå
men ingen av mina vänner är direkt hans största fans. Inte jag heller iofs.
Jag kan däremot inte neka att det skulle varit himlans kul.
och sen på söndag ska jag jobba.
jobbajobbajobba. huuh.

Just det! jag har glömt att visa alla min nya hårfärg,
sen två veckor tillbaka. Men i alla fall. Vad tycks? :)

Och hur i hela världen skulle nån kunna sätta kedjor på en
... Hurricane?


Nej nu ska jag gå och se om det finns någonting i frysen att laga till,
min mage skriker.

/Josefine

Kommentarer

  • sändy säger:

    världens finaste tjej

    2009-10-05 | 13:00:58

Kommentera inlägget här: