Juus

I should know who I am by now

Kategori: Allmänt


Gud vad jag saknar den gamla lägenheten.
Jag tycker jätte mycket om den nya med.
Men den andra var verkligen jag, mitt hem.
Någonstans där jag verkligen verkligen trivdes.
Trevlig gård, högt i tak, mitt i stan, rund vägg i köket,
mina fåglar på väggen. ja, jag älskade verkligen den lägenheten.
Jag hade min lyckligaste tid i den lägenheten,
den nykära tiden med Maks, hela förra hösten var så underbar.
Och skulle jag ha chansen så skulle jag göra vad som helst för att få
uppleva den igen. Alla händelser, alla fester, all panik, all kärlek.
Händelsernas höst.
Men jag kanske bara inte har hunnit känna att det här är hemma än.
Förhoppningsvis kommer den här lägenheten växa ännu mer i mig.
Jag hoppas det.
Jag tror situationen just nu gör allt lite extra jobbigt. 
Men jag ska klara allt som händer i mitt liv just nu.
Förhoppningsvis tillsammans med dig. Ingenting skulle göra mig lyckligare.

Dagens låt:
Joshua Radin - Winter <3

Så jävla jävla jävla underbar.

Jag hoppas verkligen att Mira kan komma hit i helgen.
Jag behöver dig så otroligt mycket. Min bästa vän, föralltid.

Ikväll ska jag umgås med Jessica, Jenny & Gustaf. Vi ska
se på Desperate Hosewives & äta spicy hot hemma hos mig & maks.
Det ska bli trevligt.

/Josefine

Kommentarer


Kommentera inlägget här: