Juus

På vägen hem lovar jag mig själv igen, att nästa vecka bjuder jag upp nån, Vem som helst!

Kategori: Allmänt



"Hela livet var ett disco, men hur kunde det bli så svårt?!"

Ja, det är ungefär så jag känner just nu.
Hela dagen idag har jag har haft en tung känsla i hela kroppen,
som om jag skulle ha förlorat något eller någon väldigt viktig(t?) i mitt liv.
Jag förstår inte varför jag gör det, för dom senaste dagarna har varit hur bra
och underbara som helst.
Jävla skit dag.

Helgen hemma i Oxelösund var jätte bra,
på fredagen festade vi hemma hos Denise och sen gick vi ut på Tellus.
Jätte trevligkväll som var ganska så snurr. haha, helt klart värd.
vart bjuden på både inträde & drinkar, det är inte helt fel.
Lördagen åkte jag och mamma till stan och jag köpte massa fina saker.
En storstickad tröja, leopard mössa & vantar, nagellack, foundation och present till Sandra.
Jag var otroligt bakis hela dagen, men sen på kvällen hade Sandra sin efterlängtade 18års fest.
Och snurrsnurr, den var riktigt rolig! Träffade massa gamla vänner från förr och roligt folk från Norrköping.
Tyvärr gick jag ganska tidigt, halv 1, för jag skulle åka hem till Norpan ganska tidigt dagen därpå
& jobba natt.
Så söndag, först åke jag och mamma till Ingelsta för mamma skulle köpa ett par byxor på MQ
som var slut i Nyköping, och självklart hittade jag lite jag med.
En jätte fin grön flannel skjorta och ett rött flätatpannband.
Så nu har jag en hel del nya roliga saker.
Jag är nöjd.

igår kväll kom Maks hit och höll mig sällskap. Vi hade myskväll med polska piroger,
chips & läsk. gott!

Nu har jag städat lägenheten, för imorgon kommer det folk hit som ska titta på den.
Jag flyttar ju härifrån på söndag!! Så om en vecka är jag tillbaka i mitt gamla område.
Hälsa mig välkommen hem Nygatan.
Lite senare idag så kanske jag ska med Maks & dom till studion,
för jag ska troligtvis sova hos Maks ikväll. mysigt!

Förresten alla! Jag är ledig tisdag, onsdag & torsdag. Så är det någon som vill hitta på något
så hör av er till mig, så smiter jag ifrån allt packande för ett tag. Jag är fika sugen!



/Josefine

Kommentarer


Kommentera inlägget här: