Juus

Sweet lover, I'm gonna be just fine

Kategori: Allmänt

Hej allihopa!
Idag har vart en bra dag,
dagen började med att Säändy kom hit och vi tog en frukost
med massa skitsnack. Sen bar det av till stan, och självklart,
som alltid när man inte har så mycket pengar så hittade jag hur mycket fint som helst.
Sen åt vi på Istanbull kebab, när klockan var 2 var det dags för henne att gå till Kungsgård,
och jag gick hem.
Satt och sökte lite jobb, och sen gick jag och mötte upp Maks & hans mormor
för att sen gå och möta hans mamma och titta på hennes nya lägenhet.
Och den var verkligen hur fin som helst.
Sen hade vi middag här hemma med mig,Maks,Sanna,Maks mamma & mormor.
Det var jätte trevligt, och hur gott som helst.
Vi bjöd på olika sorters rökta fiskar, olika ostar & kex, vindruvor, baguetter i ugn, päron, kräftstjärtar, räkor mm.
MUMS!

Nu ikväll kommer Jenny & Jesse hem, och guuud vad jag har längtat.
Dom här 4-5 dagarna har känts som en evighet!! Så imorgon blir det
Desperate housewives hos Jenny & Gustaf. Och då får Dexter leka loss med dom andra 3 små.
ruuligt!
Däremot är jag ledig hela dagen så vill någon komma och umgås med mig tidigare på dagen så är ni mer än välkomna :) Hihi.

Nu ska jag fortsätta se på Grannfejden. Så jävla kuul idag :D

/Josefine

Kommentarer


Kommentera inlägget här: