Juus

The one to make it so easy when you showed me the truth

Kategori: Allmänt

Hej allihopa!
Måndag idag. Jag har precis slutat jobba
och snart ska jag ner på stan och fika med Sanna.
Först ska bara Gustaf komma och hämta Elis.
Sen efter det ska jag möta upp Jenny & vi ska hem
till dom och käka tacos. så hiiimla gott!
Och jag är sjukt hungrig eftersom att jag helt har glömt
att laga mat idag.

Helgens vistelse i stockholm var jätte rolig.
Jag shoppade massor!
Jag köpte ett par stövlar (Nilson), en klänning(cheapmonday), en tröja (cheapmonday),
ett linne(H&M), ett par jeanstights(H&M), en igloo till Dexter & en namnbricka
till Dexter :)
Så pengarna bara försvann som på ett ögonblick.
Men jag är jätte nöjd med mina köp :)
Speciellt stövlarna!
Igår bakade jag & Sanna bullar hemma hos Maks mamma
och såg på tv med Maks, Danne & Benne.
Och sen sov Sanna här. Det var riktigt trevligt! huhu.

Här är den nya tröjan + jeanstightsen.



Stövlarna! <3


Idag hörde jag en singel från Kents nya skiva som släpps
om en månad. Jag måste säga att jag är lite besviken.
Den är bra, men inte sådär "wow!" som jag brukar tycka.
Den var bara Okej helt enkelt.
Men däremot hörde jag en annan sjukt bra artist idag.
Jag är säkert lite efter, men han är helt underbar!
Joshua Radin heter han. Jag är lite kär måste jag medge.

Och därför får han bli dagenslåt idag!
Joshua Radin - I'd rather be with you



Nu kom Maks, och jag måste springa med Dexter! :)

Ha det bra allihopa!
/Josefine

Kommentarer


Kommentera inlägget här: