Juus

Tiden bryr sig inte om nån

Kategori: Allmänt

Hejsan allihopa!
Gud vad mitt liv är en bergodalbana just nu.
Hela min omgivning är det också, så det är nog inte så konstigt.
Glad, ledsen, ledsen, glad, likgiltig, ledsen, glad.
GLAD.

Just nu sitter jag och lyssnar på Markus Krunegårds skiva
"lev som en gris, dö som en hund".
Hur härlig som helst, plus att jag sitter och pratar med massa gamla
favoriter från förr.
Så nu är det bestämt, jag & Mira ska åka till London och hälsa på bästaJohanna.
Då ska vi gå på Indieklubbar och bli för fulla för vårat eget bästa.
Äta onyttigmat och dansa hela nätterna.

På fredag ska jag troligtvis hem till Denise för lite partaj.
Det ska bli kul att se hur hon bor,  och inte nog med det.
Det var ju en evighet sen jag träffade fisen.
Sen på lördag blir det firande för Säändy.  Då ska jag bli full som en kastrull,
så dom får någonting att prata om där hemma ;) haha. nej vars.

Idag har jag jobbat, sen vart på långpromenad med Dexter.
Sen har han och jag suttit och myst framför tvn och ätit Dumle.
Har varit sugen på det i kanske en veckas tid.
Så idag tänkte jag, nej nu jävlar! haha. fräckt huh?

Nej nu ska jag ta kvällsrundan med lilla D.

Dagens video:
Markus Krunegård - Allt gör mindre ont sen<3

Åh vad bra den äääär.
jag blir helt glad och pirrig i kroppen. Ny favorit.

/Josefine

Kommentarer


Kommentera inlägget här: