Juus

The time is now

Kategori: Allmänt


Är det någon mer än jag som fullkomligt älskar SAAB's nya reklam låt?
Helt underbar. Massa kärlek!


Nu är jag riktigt trött. Har jobbat i 15 timmar idag.
Och slutar om 10 minuter. Då ska jag sova, såå skönt.
Dessutom är det sista natten i min säng,
för imorgon kommer mamma & pappa med en ny.
Verkligen behövligt!

Egentligen skulle jag ut med bästa Sanna imorgon,
men sen fick jag ett till pass på söndag. så jag börjar klockan 7.
Så då blev det ingen utgång för min del ändå.
Men det gör inte så mycket, för nästa helg kommer Mira,
och då ska jag, Mira & Sanna festa som bara vi kan.
Så som vi gör det bäst. Tillsammans.
Hoppas Sandra kan komma också.
favoriter, always!

Nu ska jag pussa lite på min pojkvän!
Ha det bäääst! (det ska jag)

/Josefine


Kommentarer


Kommentera inlägget här: