Juus

:: I want the world to see you're with me

Kategori: Allmänt

God natt everybody!

Nu är det dags för mig att sova efter en rolig men utmattande dag.
idag har jag nämligen vart ledig men inte haft många lugna stunder för det.
Jag har vart på stan och hämtat mina skor och handlat välbehövliga grejer,
rastat Daisy, gått en 2 timmars promenad med Jenny, Marlene, Emma & gänget,
och sen var jag hemma hos Jessica med henne, Lina och Hugo och tittade på
Desperade Housewives och ätit Risottobollar!
Så, nu är det dags för sängen för imorgon blir det jobb heeeela dagen.
Först på Max & sen bingon.
Känner någon/några för att komma och göra mig sällskap så är ni mer än välkomna.



Bara några dagar kvar nu.
Snart kommer min baby heeeem!! I like ALOT!
Oh, my love.
/Josefine

Kommentarer


Kommentera inlägget här: