Juus

Something in your voise that makes my heart beat fast

Kategori: Allmänt


För ett tag sen var jag och Dexter vart ute på en lång promenad över en timme
i den härliga vårsolen. Och jag tror att vi njöt lika mycket båda två.
Så härligt med allt fågelkvitter och känna hur stan lever på ett helt annat sätt.
Men förutom det är jag helt slut, jobbade 9 timmar i onsdags på bingon,
och kväll på Max igår och det var sjukt mycket folk!
Och sen lunch på Max idag igen. Men nu ikväll är jag ledig men har nog
inte ork till att göra någonting ansträngande alls.
Imorgon jobbar jag 7-22 (!!!) på bingon och sen 00:30-05:30 på Max.
Så efter det kommer jag vara helt slut. skönt att åka hem till Oxelösund
och fira påsk & farmors födelsedag och varva ner lite.
På måndag blir det en tripp till storstaden för att fira min moster som fyller 50.
Fullspäckat schema.
Hela nästa vecka är också uppbokad.
Men det är ganska skönt på något vis. Då har man hela tiden saker att se fram emot.
Saknar dock lite quality time med mina vänner & pojkvän.

Är det någon mer än jag som har haft sömnproblem dom senaste nätterna?
Jag förstår inte varför jag har det eftersom att jag är helt utmattad efter dagarna.
Någon som har ett bra tips på hur jag ska kunna somna lättare om nätterna?
Dela med er!


Antony & the Johnsons - Her eyes are underneath the ground


Nu ska jag fortsätta att se på Harry Potter!
/Josefine

Kommentarer


Kommentera inlägget här: