Juus

:: And it hurts with every heartbeat

Kategori: Allmänt


Godnatt allihopa!
Nu är det dags för mig att lägga mig i sängen och titta på Sex & the city,
behöver få min dagliga dos innan jag somnar!

Idag började jag dagen med att sola med Emma på nordic club,
sen vidare till salongen och träffa Jenny,Jessica,Chana, Sharon & Rebecka.
Chana vart fin i håret och det var jättetrevligt! Det blev lunch på det också.
Sen kom Anna till mig och vi pratade om allt möjligt. Nördade i min nagelbok och hade lite
experiment! haha!
Så himla rolig tjej, jätteglad över att jag har lärt känna henne.
I alla fall så gick vi ner på stan sen för att hämta ut pengar så jag kunde gå
och köpa nytt löshår, väääl behövligt! :D börjar se ut som svinto i skallen nu.
Då mötte vi Jossan Tollin och vi bestämde att vi måste ses snart och göra något.
kul! Skönt att känna att livet börjar komma igång lite igen.

Sen på kvällen har jag vart hemma hos Jenny & Gustaf och ätit Mcdonalds
och tittat på "Dom dimhöljda bergens gorillor".
En gammal film från slutet av 80 talet. HUR BRA SOM HELST!
Ett måste för er som inte har sett den. Verklighetsbaserad dessutom!




Imorgon är det fest som står på schemat och jag hoppas att det ska bli askul!

Vart tog sommaren vägen?!
/Josefine

Kommentarer

  • Anonym säger:

    Hejsan fin blogg =) Jag är ute efter att kolla nya bloggar jag kan börja följa och läsa som jag tkr sprider bra information ute i bloggvärlden och din verkar toppenbra=) har du tid över så kika gärna in på min blogg som handlar om min vardag och mitt liv i allmänhet =) gillar du bloggen kanske vi kan börja följa varan =) kramar Zeko!

    2010-08-28 | 12:54:41
    Bloggadress: http://plusa.blogg.se/

Kommentera inlägget här: