Juus

:: Guess what, I'm not a robot

Kategori: Allmänt


Fantastiskt bra!


Igår blev en av dom absolut sjukaste utekvällarna någonsin,
och efter ca 1 timmes sömn känner jag mig ganska sliten.
Men jobbar till 2 inatt så måste göra allt jag kan för att hålla mig vaken!
Skärpning Josefine, inte dricka sådär!

Idag har jag vart på Ingelsta med Jenny & Jessica,
ungefär lika bakis alla tre. Men shopping blev det!
Jag kom hem med ett par nya jeans, jättekul!
Så sällan man hittar jeans som sitter som man vill.

Imorgon ska jag till salongen och tona håret på morgonen
och sen ska jag träffa Mira en stund.
Sen får man se vad som händer efter det :)
Skulle egentligen åka till Linköping och gå på måndagsklubben med Anna,
men biljetterna var helt slutsålda så det får bli en annan gång.


You are just trouble!

/Josefine

Kommentarer


Kommentera inlägget här: