Juus

:: Then you came in

Kategori: Allmänt


Gissa vem som har ordnat praktikplats på en skönhetssalong här i Norrköping?
TUPPEN JAAA!
Jag är så otroligt glad över att livet börjar ta en vändning.
Imorgon ska jag ringa skolan och höra när jag ska börja,
så om några veckor håller jag på att utbilda mig till nagelterapeut.
Det ska bli så himla spännande och kul!
Nästa steg är att bli egen företagare, för såfort jag är klar med praktiken
så kommer jag hyra in mig.
Ja, just nu ser jag ganska ljust på framtiden!



Om några veckor får ni komma in och göra naglar hos mig till elevpris!
Komsi komsi!

/Josefine

Kommentarer

  • Sara säger:

    Hej fining! Var ska du ha praktik? Jag kommer såklart som en blixt, snygga naglar vill man ju alltid ha :)

    2010-09-03 | 07:51:44
    Bloggadress: http://chives.blogg.se/

Kommentera inlägget här: