Juus

Charlie bit my finger

Kategori: Allmänt

Hej allihopa!
Igår åkte jag hem till Oxelösund, så nu är jag hemma
och bara tar det lugnt och njuuter.
Har stora planer på hur jag vill få färdigt min lägenhet,
hittat massa fina saker, lite billigare alternativ än sakerna jag hade tittat på innan.
Nu gäller det bara att få in lite caaash. haha.
Jag blir kvar tills imorgon eftermiddag, så är någon sugen på
att ta en fika eller liknande så är det bara att höra av sig :)

Jag är så himlahimla glad! Mira letar lägenhet i Norrköping!
Så vet ni någon som ska flytta från sin etta så får ni gärna hojta.
Hon var hos mig i helgen och vi hade hur kul som helst.
På måndag åker jag till Lundaskog och är Rutvakt tillsammans med henne,
det ska bli jätte kul. Då ska vi göra sushi, falafel, hummus och annat gott.
Och sen nästa helg kommer hon till mig igen, jag längtar!

HAHAHA! Ett as roligt klipp Mira visade mig.


/Josefine

Kommentarer


Kommentera inlägget här: