Juus

I don't care if I look fake or not

Kategori: Allmänt



Hemma i Norrköping igen efter en 2 nätters vistelse hemma i Oxelösund,
mesta dels av tiden spenderades dock såhär. Liggandes i soffan, framför tvn
och med datorn i högsta hugg. haha.
Men det var nice. Fixade lite grejer hem hit också och så har vi kopplat in min
hemtelefon. Så nu kan ju ni som gnäller på att det är så dyrt att ringa till mig
eftersom att jag har telia sluta göra det, för nu har jag ett hem nummer ;)

Något mer jag upptäckte när jag var hemma var att jag har gått upp 3,5 kg sen
julhelgen!!
Helt otroligt mycket på så kort tid!
Nej, nu får jag fan försöka skärpa mig.

Imorgon förmiddag blir det att jobba på Max och sen
på kvällen ska jag ut med tjejerna. Det ska bli så himla kul!
galetgalet.

"And you'd better hold on tight,
cause I like the sense of speed,
and I like the sense of you,
maybe you like me to."

/Josefine

Kommentarer

  • ;) säger:

    Snygg!

    2010-02-11 | 21:27:07
  • Anonym säger:

    om man som tjej vill vara smal, måste man lära sig att alltid vara hungrig. 3 kilo ner.. 3 kilo upp... det är bara mer giggeli giggeli att skaka rumpan med !

    2010-02-12 | 21:06:00
  • mira säger:

    baby, baby. vi ska ha världens mysigaste vecka. .v

    2010-02-15 | 10:59:27
    Bloggadress: http://365days.devote.se

Kommentera inlägget här: