Juus

Let's take a walk down memory lane

Kategori: Allmänt




Alla dessa underbara dagar med Mira,
alla nostalgiska samtal och fnittriga kvällar har fått mig att sätta mig
och läsa igenom min gamla lunar blogg.
Vid den tiden var du och jag ett. Underbart.





28 februari 2005
Mira, jag saknar dej ! Kom hit nu ! Mitt hjärta skriker efter dej, behöver dej nu. vill prata me dej om allt å skratta me dej åt allt som vi alltid gör. :) Du finns alltid kvar, vad som än händer, du ställer alltid upp. Lovar att alltid ställa upp för dej me. Å fatta om du kommer på lördag, fan va kul ! å på lördag e det typ ett år sen vi träffades för första gången. :) haha din mamma vart helt galen. :D hahahaha !! å våran ”sexiga” dans på cupol..:D hahahaa.. gammla goda tiden ;) eller va säger du älsklingen !! Men det e inte över än kan jag säga dej, men skoj ska det bli :) å ska se till att vi träffas oftare än va vi har gjort under den senaste tiden. Älskar dej sötis <3 Forever U and Me !!


10 april 2005
Måste bara säga förlåt till en person som betyder så himla mycket för mej, fast jag kanske inte har visat det. Mira
Sitter här med jätte dåligt samvete. Förlåt
jag älskar dej massor gumman, och skulle aldrig i världen byta ut dej mot någon. Och hur långt mellanrum det än e mellan varje gång vi ses så kommer jag alltid att älska dej lika mycket. Tänker på dej varje dag, och saknaden efter dej är alltid STOR !
Min vita lilja kommer aldrig att vissna, den här blomman kommer alltid stå i blomm..
Det är den vackraste av dom alla.. !!
Finns så många bra minnen med dej som aldrig kommer att suddas ut, dom kommer ALLTID att finnas där.. Kom ihåg det min älskling. Och jag vet att jag kan lita på dej, och du kan lita på mej också. och det hoppas jag att du vet. <3
Sälen <3 Katten

-90.06.08 -v- 90.05.28-
.Äkta kärlek.


9 juni 2005
Även kvällen vart lyckad igår också, förutom att jag å Mira fick soppatorsk när vi kom till jogersö..:D haha så pappa fick komma och tanka den.. men iaf,
jag å mira åkte till campingen på jogersö vid typ kvart i 10, för där tältade massa killar i 9an på borgis.. :P det var b.la. Sunkan,Blomman,martin å Dennis där.. :) gud vad kul det va. :) men jag har fått ett myggbett i huvet, det va jätte mycket myggor föresten... :S Men sen va vi tvugna att åka hem halv 11, för miras pappa kom å skulle hämta henne då. :( :P men vi hann träffa dom en stund iaf. :) Blir ju mer på fredag.

9 oktober 2005

Miira, allt kommer inte vara borta, du kommer inte behöva minnas. det ska föralltid vara du och jag. bästa vänner. förstår bara inte vad som händer med oss.:( måste ses ju !<3



Och så förblev det, du är fortfarande min bästa vän.
Det är jag så otroligt glad för det.
Det här var bara ett litet utklipp av en 6års lång vänskap.
Ingen kommer någonsin kunna ta din plats.
bästabästa du.
/Josefine

Kommentarer

  • m säger:

    <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3

    2010-02-21 | 10:08:36
    Bloggadress: http://365days.devote.se

Kommentera inlägget här: