Juus

Baby I do, i love you

Kategori: Allmänt





Igår började jag jobba på Max, och både
igår och idag har gått jätte bra!
Och hittills så trivs jag hur bra som helst.
Även om jag är död när jag ska upp på morgonen,
jag ser jätte rolig ut i Max mössan,
att jag luktar hamburgare och är helt slut på väg hem,
så känns det så skönt på något vis och jag trivs.
Men mycket beror nog på att dom jag jobbar med är så
himla underbara.
Igår och idag har jag fått göra hamburgare och packetera dom.
Imorgon börjar jag i kassan, får se hur det går. Måste säga att jag
är lite nervös. haha. Håll tummarna för mig!

Jobbade förmiddag på Max igår, eftermiddag på mitt andra jobb
och förmiddag på Max idag. Så nu är det skönt med en ledig eftermiddag,
måste dock ut i det kalla och hemska vädret för lite storhandling.
Det var månader sen det blev av.

Fredag imorgon, vad sägs om Dekadans?
Ja, vi får se!

Tjing!
/Josefine

Kommentarer


Kommentera inlägget här: