Juus

Det finns dagar då jag tänker mer på henne än på dig.

Kategori: Allmänt

Varje minut, varje sekund, varje hjärtslag.
Åh.


Idag har jag vart duktig och skrivit ut CV och lämnat in på
MAX hamburgerrestaurang. haha, får se hur det går. Måste söka lite mer känner jag.
Sen gick jag, Sanna, Krille & Adel på stan.
Vi lunchade och letade efter jacka till Sanna, dock utan resultat.
Sen åkte hon hem och jag,Krille & Adel gickoch köpte födelsedagspresent till henne
(eftersom att skrutten fyller 20 på lördag!!).
Sen gick jag en promenad med Dexter för att sen gå vidare till salongen och
sitta och snacka skit med Jenny & Chana.
Hem igen, packa upp dom sista grejerna och mysa med Dex framför tvn.
Tyvärr resulterade det i att jag sitter här och är sentimental.
Just idag orkar jag inte vara stark, just idag behöver jag någon.

Nu ska jag nog gå och lägga mig och börja läsa boken jag fick av mormor
i julklapp. Störst är kärleken heter den.
Såhär står det på baksidan av boken, någon som känner igen situationen?

"Maximilian West är en man med hela världen till sitt förfogande.
Ett affärsgeni med enorm makt och magnetisk charm.
Följaktligen är han avundad av de flesta. Det skvallras om hans
älskarinnor och fd hustrur, det spekuleras runt hans affärer och den
miljardförmögenhet han skapat.

Nu, när hans liv svävar mellan liv och död, ser han sitt förflutna i
blixtbelysning. Han minns barndomenstragedier då han miste båda sina föräldrar
under Hitlertysklands skräckvälde, sin ungdom i England, den spikraka karriären
som affärsman. Men framför allt minns han alla de kvinnor han älskat.
Kvinnor som svikit och övergivit honom när han bäst behövt dem.
Eller var det han som svek? Han måste försöka förstå
-innan det är försent..."


hmm, en tankeställare kanske.

För mycket tid att tänka på allt jag ser hos dig, jag vet att det går över,
Egentligen gav jag upp för längesen.
/Josefine

Kommentarer


Kommentera inlägget här: