Juus

say 'congratulations!'

Kategori: Allmänt

Säg grattis till mig nu allihopa!
För från och med onsdag så jobbar jag extra på MAX :D
Det behövde jag verkligen, för med den lilla inkomst jag har nu
kommer jag inte långt.
Håll tummarna för att det ska gå bra för mig nu :)

Ikväll har jag vart med Sanna, Adel och Krille.
Vi har lagat middag och sett på Svenska filmgalan och Paradise Hotel,
jätte mysig kväll verkligen.
Förutom att Sanna låg och sov hela kvällen, haha tröttmössa.

Imorgon ska jag ner till Max och hämta lite papper och sen ska jag
köpa nya skor som jag kan jobba i, ska även gå till maskerad affären
med Sanna, krille och Adel och se om vi hittar någonting kul tills på lördag :D
haha.
Sen på kvällen ska jag, Adel & Jocke och se på basket.
Det ser jag faktiskt fram emot. :)

Nu ska jag krypa ner i sängen och titta på tv. :)
Sleep tight everybody!
/Josefine

Kommentarer


Kommentera inlägget här: