Juus

You and me could write a bad romance

Kategori: Allmänt

pusspusspusspusspusspuss på er mina kära vänner!
Gud vad ni gör mina dagar bra.

Gårdagen var jätte kul och vi vart nog alla "fulla som kastruller".

Dagen började med att jag, Krille, Adel och Jocke åkte till linköping
och var på Ikanohuset, Ikea, åt på Burger King och tog oss även en tripp in till stan.
Efter många roliga timmar åkte vi tillbaka till Norrköping och jag drog mig vidare
till Marie med Jenny & Chana, tog en fika och gosade med valparna. fy tusan så söta dom har blivit!
Och sen skynda hem till mig igen för att dra igång kvällen.
Det blev en riktigt chill förfest med bra musik, paradise Hotel och frågelekar. haha
Vid halv1-1 tyckte vi att det var dags att dra oss vidare till Hugo,
slängde oss in i 2 taxibilar och åkte vidare.
In på hugo och där skakade vi rumpa som aldrig förr, haha fy vad kul vi hade!
Ölregn, lesbiska kyssar, svart Taxi, stalkers, Kaptenen, shots.
Ja det beskriver nog lite av en mycket rolig kväll.

Upp idag, tvätta tvätta.
Tog det lugnt hela förmiddagen och myste med Dex.
Sen vid 4 kom Krille, Jocke och Sanna och hämtade mig
för att åka till City Gross och handla grejer till våran myskväll.
Det blev Tacos med alla dess såser och tillbehör,
frukter till fruktsallad och sist men inte minst 2 påsar chips.
mmmm... Hem och laga!
Det blev så himla gott, och dessutom såg vi filmen Festival.
Verkligen nostalgi, så himla härlig film. haha.
Fruktsalladen blev också himla god även om jag bara kunde äta 3 sortersfrukt.
Den andra filmen vi såg hette "Too young to die?".
Dom hade tagit den från Nyheters hyllan,
men där ifrån märktes det ganska snart att den inte skulle vara.
Det visade sig att det var en film från 1990, och ingen höjdare direkt.
haha. Men det var en jätte trevlig och mysig kväll
och såhär mätt och fisig har jag inte varit på bra länge. hahah.

sötnosar.


Nu ska jag ta på någon film och sen sova.
Imorgon blir det söka ett till jobb och leta födelsedagspresenter!
/Josefine

PLEASE GET OUT OF MY HEEEAAD?!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: