Juus

Even if you cannot hear my voice, I'll be right beside you dear.

Kategori: Allmänt



"And I could write a song
A hundred miles long
Well, that's where I belong
And you belong with me."


Godkväll allihopa.
fy tusan vad trött jag är ikväll,
sov nästan ingenting inatt och jag jobbar till 2.
Men det är ju inte alls länge kvar nu.
Myser med mitt nya favorit te, ekologiskt Rooibos te, (som jag har haft
i skåpet hur länge som helst, utan att testa)
och har tända ljus och lyssnar på massa mysig musik.
Gammalt som nytt.

Idag har jag tittat på tapeter på internet,
har letat som en tok efter en tapet som jag inte kommer
ihåg vart den kommer ifrån!
Jag håller på att bli galen och ingen verkar ju veta vilken jag menar,
men jag vet att någon av er MÅSTE veta vilken det är!
Det är liksom en tapet som ser ut som massa olika tapeter som är
lappade över varandra. Så massa olika mönster i en tapet.
HELP ME PLEEASE! haha.

Idag bestämde jag mig för att försöka mig på ett lite sundare liv.
Hur det nu kommer gå. (Antagligen kommer jag inte orka om en vecka)
Äta bättre, röra på sig, äta vitaminer, sola och bara försöka sig på att bli lite fräsch.
haha, behövs verkligen efter jul och allt.

Just det! Imorgon kommer Jocke hem och på fredag kommer nog Krille! :D
Roligt!
Och imorgon har jag min arbetsintervju, håll tummarna allihopa!

Snow Patrol - Run


And I can barely look at you
But every single time I do
I know we'll make it anywhere
Away from here.
/Josefine

Kommentarer

  • C säger:

    light up, light up as if you had a choice.. even if you cannot hear my voice, i'll be right beside you dear..

    2010-01-21 | 01:31:56
    Bloggadress: http://caarls.blogg.se/

Kommentera inlägget här: