Juus

I remember, don't worry, how could I ever forget?

Kategori: Allmänt


Åh jag blir galen.
Min vanliga tur med mobiler..
haha kära guld Nokian får åka fram ännu en gång.


Lugn och skön helg.
Fredagen var jätte rolig, maten på spicy hot var ännu godare än
vad jag kom ihåg att den var. Har ju inte ätit där sen jag flyttade från
kungsgatan tror jag.
Vidare till gottegrisen och köpa godis till filmen, och sen in på bion.
Filmen var bra, kanske en 7.5 på en skala mellan 1-10. haha :D
Jag hade tänkt att gå hem efter filmen eftersom att den slutade
23:30 typ och jag började jobba 7 dagen därpå.
Men icke sa Nicke. Självklart får dom med mig in på O'learys.
Där vart jag bjuden på cider och det var jätte trevligt den timmen
jag var där.
Tack för en toppen kväll kära ni!<3

Idag sov jag till klockan tio i två!
vart helt förvånad när jag vaknade och såg vad klockan var,
sen när sover jag så länge liksom?
Senare gick jag hem till Linus & Sanna,
där var jenny & Gustaf och vi hyrde film.
Det blev "North face".
En tysk bergsklättringsfilm, as bra!
SE DEN!

Om 15 minuter börjar jag jobba,
sen slutar jag klockan 2. Så det är bara
3 timmar, skööönt.

Så himla tråkigt nu när Krille är iväg och jobbar i motala
och Jocke är i sälen.
Men imorgon kommer nog Adel och Sanna hit och myser framför
PH.
puss!

Snygg, Oh ja!



Forever thine, forever mine, forever ours.
/Josefine

Kommentarer


Kommentera inlägget här: