Juus

New Year's Eve

Kategori: Allmänt

2010, Nytt år, Nya möjligheter.
Jag är laddad.

Nyår vart riktigt roligt, Patricia kom till mig vid klockan 6 och då satte vi igång och
göra oss iordning. Med lite stress så hann vi klart till klockan 8 när folket kom.
Kvällen började ganska lugn, men vart bara mer och mer galen under kvällensgång.
Krille, Adel & Jocke hade vart duktiga och köpt raketer,
men dock missade jag och många andra dom. haha, när klockan är 3 minuter i tolv så ser vi vad klockan
är. Och när vi väl kommer ner så har Jonte glömt sin jacka i lägenheten så vi får springa upp och hämta
den, och självklart missar vi raketerna. så det blev bara ut och in igen istortsätt.
Haha. När vi kom in igen dansades det, folk gick runt i den berömda Quizkepsen
och det dracks ur ljuslyktor och jag vet inte allt.
Och firandet pågick till klockan 6 på morgonen och då tältade Sissan & Krille under mitt köksbord,
Fredrik (Även kallad Lasse,Liten och PQ) hade däckat i min soffa och jag och Jonte satt och
lyssnade på The smiths och Broder Daniel. Härlig kväll och natt.

Dock togs det inte så mycket bilder under kvällen eftersom att min kamera dog.
Men jag kan bjuda på några av dom få bilder som finns!












Haha Adel ;)






Som ni ser så är nog alla bildertagna innan 12 slaget. Och väldigt få personer
hamnade på bild. hah, men bra kul hade vi.

Igår jobbade jag till klockan 5, så jag och Patricia låg och tittade på tv
istortsett hela dagen, tills hennes tåg gick klockan halv 8.
Jag följde henne till tåget och sen gick jag till Maestro och mötte
Sanna, Adel, krille och Jocke. Sen gick vi hem till mig och tittade på
"Nyckeln till frihet". Fy fan vad trött jag var. Men det jag såg av filmen var riktigt bra.
Och förresten, Ni är riktigt bra!

Tack för ett bra firande,
vad händer ikväll?
/Josefine

Kommentarer


Kommentera inlägget här: