Juus

Now your dream is real

Kategori: Allmänt





Äntligen fick jag träffa Jocke och Krille igår!
Som jag har väntat.
Gårdagskvällen började med att vi gick till donken
för att Sanna & Adel skulle unna sig lite efter en hård vecka
med träning.
Efter det var det världens bar som stog på schemat,
tanken var att vi skulle ta 1-2 öl och bara ha en chill kväll.
Men inte slutade det där.
Vi beställde in ölkannor, drinkar, öl på flaska. ja,
nog vart man full.
När klockan börjar bli halv 2 så bestämde
Krille, Jocke & Adel sig för att gå ut, och gud vad jag ville följa med!
Men nej, jag skulle ju upp och jobba klockan 7.
Så det var bara att raggla sig hem, full som en kastrull i klackar och snö.
När jag väl kommer hem får jag för mig att gå ut med Dexter som ligger och sover.
Drar upp honom och självklart vill han bara in igen.
Då var det bara att försöka sova även fast sängen kändes som den flöt mitt ute på havet.
Men åh vilken härlig kväll!


I can't do everything,
but I'll do anything for you.

/Josefine

Kommentarer


Kommentera inlägget här: