Juus

Sing your song for my lonely soul.

Kategori: Allmänt

"Cause when I'm with you
It seems so easy
It seems so easy
My best days are with you
They are so easy
They are so easy

Yeah, I don't like giving up
Cause giving up is easy
And I'll see you again
Just tell me where you'll meet me".


Idag är jag så otroligt tankspridd,
Tänker på framtiden, stunder som har varit
och hur jag borde leva i nuet.
Jag vill leva nu och blicka framåt.
Det ska jag försöka göra också.
tummen upp för det!

Nu ska jag bära upp lite grejer till vinden och
sen plocka lite här hemma. Kanske sätta upp någon hylla?
haha, vi får väl se.
Ska nog ringa och säga att jag vill gå utbildningen som börjar i mars också.
Vad det är för utbildning avslöjar jag inte innan jag har bestämt mig helt.
haha vet inte varför, men det känns bättre så :D
Känns bra att ha ett mål i livet nu i alla fall.
Något som jag faktiskt vill göra.


Ikväll vet jag inte vad jag som händer,
kanske träffa Adel och Jocke. Det visar sig :)
Igår hade vi tjejkväll hemma hos Jessica,
vi åt Wook och hyrde film, LA gigolo,
ingen film jag rekomenderar direkt. haha,
ganska dålig faktiskt.


The subways - Strawberry blonde

Åh, älskade The Subways. Det var evigheter sen sist.


You're the strawberry blonde and I'm the grey.
/Josefine

Kommentarer


Kommentera inlägget här: