Juus

:: a smell of vine and cheep parfume

Kategori: Allmänt


Vilken fantastiskt bra helg det har varit!
I fredagskväll målade jag färdigt i stora rummet,
lördags hade jag mitt födelsedagsfirande och vilket jävla bra firande dessutom!
Tack alla för en toppen & galen fest, och det var roligt med så många nya ansikten.
Kvällen avslutades med ett nattbad, skit kul!
Igår var jag på hundutställning precis hela dagen i det härliga vädret.
Och gulligaste Elis kom etta med ett CK! Duuktig!
Dessutom resulterade det i att jag fick bruna ben och en röd näsa. haha,
efter det blev det kalas för Gustaf med god tårta.

Mer helger som den här tack!







Imorgon fyller jag 20 och det ska jag fira med familjen genom att gå ut och
äta på Meze. Jätte mysigt och gott!

Nej, nu måste jag gå och duscha!
/Josefine

Kommentarer


Kommentera inlägget här: