Juus

:: Don't need to buy a diamond key to unlock my heart

Kategori: Allmänt


Idag är jag verkligen dödstrött!
Inatt jobbade jag på Max och vi hade öppet extra länge bara för att det var studenten.
Men måste säga att det var dåligt drag på årets studenter. Ruschen kom redan vid 1 kanske.
Hålla? Ni tar ju för fan studenten! :D
Kom i alla fall hem strax innan 6, sen var det bara att försöka sova.
Ja, som sagt, försöka.

Ikväll ska jag och Maks gå på bio och se "Kommisarie späck",
får hoppas på att den är rolig. Har inte så höga förväntningar dock. huhuhu.
Sen senare blir det att dricka någon öl och bara chillääääää.

Idag har jag på mig min jätte snygga transparenta leopardskjorta från Vila
och har även hakat på trenden med gula naglar.  Måste säga att jag tycker att det
är snyggare än vad jag trodde!



You had me at hello!

/Josefine

Kommentarer


Kommentera inlägget här: