Juus

:: No one have taken me so high above

Kategori: Allmänt


Igår var det min tur att fylla 20!
Dags att säga hejdå till tonårslivet och välkomna vuxenlivet.
Spännande!
Jag firade födelsedagen med att först ha lite paketsöppning hos mig och gå ut och äta med familjen på Meze,
jätte gott!
Fick massa fina presenter!
B la: Transparet leopardskjorta från Vila, blommigbikini från Gina, Byxdress, The Arks nya album,
presentkort, Jättefina jesus sandaler från scorett, leopardarmband, pengar och en sittpuff!

Jag tänkte bjuda på lite bilder från gårdagen.









Jag och sanna försökte se ut som varandra! haha




Imorgon blir det jobb först 11-17 på bingon och sen 23-05:30 på Max.
Kommer säkert bli sjukt mycket folk eftersom att det är studenten.
Pust!

På fredag ska jag fika med Maria & Madde, ska bli roligt!
Och sen på kvällen ska jag och baby på bio!
Det ser jag fram emot.

/Josefine

Kommentarer


Kommentera inlägget här: