Juus

- Dream big

Kategori: Allmänt


Jag är så himla trött!
Idag har jag jobbat på Max, och efter det var det bara att komma hem,
duscha och göra sig redo för nästa jobb.
Så just nu jobbar jag på bingon men slutar klockan 2. Så det är snart!
Imorgon jobbar jag på Max igen, och fredag & lördag på bingon.
Men vet ni vad?
Även om jag känner mig helt slutkörd vissa stunder så är det ändå skönt.
När jag får lön ska jag köpa mig en almanacka,
det behöver jag nu med alla nya tider och planeringar.


Idag sover Dexter hos Maks, eftersom att jag skulle jobba så mycket.
Kändes riktigt tomt att komma hem utan en liten vava som kommer och viftar på svansen
och vill sitta i knät och pussas hela tiden. Eller ja, så är det nästan i alla fall. haha.
Men imorgon ska jag hämta honom efter jobbet och då ska vi mysa hela kvällen.

/Josefine

Kommentarer


Kommentera inlägget här: