Juus

:: I made my choise.

Kategori: Allmänt


Dom senaste dagarna har jag spenderat med Maks.
Vi har gjort massa roliga saker, och dom här dagarna har vart dom bästa på länge.
Riktigt skönt att äntligen ha haft 2 lediga dagar och bara mysa & må bra.
Och hur gör man det bättre än tillsammans med sin kärlek?
I spell your name l-o-v-e.

Påväg hem gick jag och Dexter och njöt, trots att det regnade.
Båda var på toppen humör och jag var lycklig över att snön försvinner mer och mer.
Och dessutom är det massor med snödroppar på min gård.
Nu är våren påväg.


Ikväll har vi tv-maraton. Bra program hela kvällen, tummen upp för det.
Sen imorgon jobbar jag först på Max sen på bingon.
Torsdag blir jobb på Max också.
Just det! På fredag åker jag troligtvis hem till Oxelösund,
någon som vill ta en fika kanske?

Nu ska jag ta på Dexter regnjackan och gå en promenad.
/Josefine

Kommentarer


Kommentera inlägget här: