Juus

:: Kunde du älska mig om jag föll i tusen bitar.

Kategori: Allmänt

För nu är det vår!

ja, nu är det verkligen vår. Och jag njuter njuter njuter!
Och imorgon ska jag och Mira på lägenhetsvisning, håll tummarna
för att det ska gå vägen. Men som ni säkert förstår så är det inte
jag som är ute efter lägenheten. Det är Mira.
Sen på kvällen så jobbar jag på bingon och eftersom att jag jobbar
hemifrån då så blir det även lite filmkväll.
häärligt.

Inatt åkte M till Polen på Spa-semester
och blir borta till den 9e.
Så himla skönt för honom. Är riktigt avis faktiskt.
Hoppas han får det bra där nere.
För här hemma kommer jag sakna honom, massor.

Salem Al Fakir - Brooklyn sun




Nu ska jag ut med Dexter och sen ska jag träffa Jenny & Chana.
/Josefine

Kommentarer


Kommentera inlägget här: