Juus

one two, one two.

Kategori: Allmänt

Nu är dessa snyggingar mina,
som jag har letat.
Jag är så otroligt glaaad!
Taaack Määks och määääm. Nu är jag lycklig<3
Har även köpt ett jätte snyggt corall läppglans,
snygga solbrillz, jätte fina prickiga strumpbyxor och ny mascara. yeeah!




Jobba jobba jobba på Max idag,
sen blir det utgång med Mira. Dekadans!
Jag ser ljust på dagen.
Igår var jag och M på ingelsta och shoppade.
Han köpte en dator i present till sin mamma och
dessa älsklingar till mig.
Sen åkte vi hem till honom och gjorde räkmackor och var
allmänt tjocka. haha. men as gott var det.
Sen sov jag kvar och när vi vaknade hade visst min jobbiga
förkylning smittat även honom.
fasen, hih.

Over and out.
/Josefine

Kommentarer

  • JONNA säger:

    ååååh de där skorna vill jag ju också ha, lite för dyra för min plånka ba :(

    2010-03-08 | 13:54:01
    Bloggadress: http://falkiz.blogg.se/

Kommentera inlägget här: