Juus

:: sunshine

Kategori: Allmänt



Helgen har varit fantastisk.
Fredagen spenderades ute med bästa vän,
och hela kvällen ägde. Vi röjde och var med om en hel del sjukt roliga saker.             
"Miris har det jäkligt bra garlicmässigt".
Lördagen hade vi tänk att stanna inne eftersom att jag hade otroligt mycket hosta
och ingen röst kvar, (och vi hade bara sovit i 2 timmar eftersom att vi kom hem vid 5
och jag började jobba 7)
men inte vart det så. Mira åkte på vinkväll med Anton och Elias,
och jag åkte och förkrökade med Maks och Musse. haha, ännu en rolig dag.
Söndagen spenderades på stan med mig och på kvällen kom Javier och Maks hit,
vi hade en otroligt mysig kväll med en gitarr, fin sång och skönt häng.

och så har vi dagen idag.
jag har fortfarande inte fått tillbaka min röst,
och hostan dödar mig. Skulle egentligen dragit med till studion,
men bestämde mig för att stanna hemma och mysa med Dexter och en kopp te istället.
Och självklart ska vi se på Svenska Hollywood fruar,
så sjuuukt bra.
Imorgon vill jag vakna frisk,
för då kanske vi ska åka till Ikea. Så,
vem nu som har tagit min röst. Ge tillbaka den, GENAST!

Förresten älskar jag att solen har börjat komma på besök
mer och mer i vårat kalla land.
Nu hoppas jag att den är här för att stanna.


Who says I can't get stoned?

/Josefine

Kommentarer


Kommentera inlägget här: