Juus

:: So let's sink another drink

Kategori: Allmänt


Today is the day, girls night out!
Och jag peppar redan nu, antagligen för att jag inte har vart ute på över 2 månader pga jobb.
Men ikväll ska bli kul som fan, har dock vart uppe alldeles förtidigt idag känner jag.
Började jobba 7 imorse och slutar 17. men det blir niiiice!
Köpte en ny klänning på bikbok igår som jag ska ha ikväll tillsammans med mina nya skor.
Kommer bli snyggt, bilder kommer ni antagligen få imorgon.

Just det! Idag fyller min kära syster och min favorit kusin år! 30 & 20 fyller dom,
storfirande!
Tyvärr kan jag ju inte vara med på någon av deras firande pga att jag jobbar.
Men igår kväll var jag och Maks hemma hos Jenny & Gustaf och hade ett litet firande
och hon fick paketet från oss. Ett skit snyggt skärp från MQ och Carolina Gynningsparfym.
Blir sugen på att gå och köpa skärpet till mig själv med faktiskt. hihi.
Men vi får väl se.



Nu ska jag fortsätta jobba!
/Josefine

Kommentarer


Kommentera inlägget här: