Juus

:: Jag är hög nu sen den dagen när du kom

Kategori: Allmänt


"Det sägs att kärlek lovar stort men håller tunt,
Du kan kalla det förnuft men aldrig sunt."



God kväll!.. eller god natt?
Nu har jag ett uppehåll i min städmani,
det är nämligen så att jag har vart med Viktoria idag och sett hennes
underbart fina lägenhet, som jag vart helt förälskad i.
Och som vanligt när man har vart hemma hos någon som har det väldigt fint
så tycker man att sin egen lägenhet inte alls är särskillt fin längre.
Så nu har jag bara lite disk och dammsugning kvar, men det får jag ta imorgon.
Viktoria är förresten en super gullig tjej, vi ska hitta på något nästa vecka när jag
kommer tillbaka från skolan också. Ser jag fram emot!

Nu ska jag se sex & the city.
Imorgon kommer Denise! :P



/Josefine

Kommentarer

  • viktoria säger:

    Ser fram emot att ses också, en sväng till ikea tycker jag :D och sluta städa nu kvinna! PUSS <3

    2010-11-20 | 13:11:24
  • Nathalie säger:

    Jaha har du:) visst är dom sköna?



    Hoppas allt är bra med dig? Kram

    2010-11-27 | 22:35:21
    Bloggadress: http://nathaliegustafsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här: