Juus

:: It burned at first. I cried. A lot.

Kategori: Allmänt

"You said you'll love me for as long as you can. I told you I don't believe in sweet talks.
But, you made me believed everything you said.
And then you tore me apart. You broke my heart. Completely.

But I love you, and yet I shouldn't.
"

Sitter och läser i min absoluta favoritblogg http://leloveimage.blogspot.com/.
Så otroligt fina texter och bilder. Verkligen rörande.

Idag hade jag min första dag på Salong Christina.
Lite läskigt, men hur kul som helst!
Massa nya saker att lära sig och massa nya människor att lära känna.
Just nu erbjuder jag manikyr för bara 100kr, denna vecka och nästa!
Så ni får jättejätte gärna boka tid för en behandling hos mig. :)

Nu ska jag ta mig en långpromenad med Dexter. Har massa tankar att rensa
ur mitt huvud. Sen måstemåstemåste jag plugga. Har ju hur mycket läxor som helst!



Vi hörs! Tjing :)
/Josefine

Kommentarer

  • Anonym säger:

    En riktigt gullig & söt josefine med ett riktigt fint leende :)

    2011-05-21 | 18:21:03

Kommentera inlägget här: