Juus

:: It is a colony of our future

Kategori: Allmänt


Kom precis in från en långpromenad med Dexter,
jättemysigt och fint väder ute. Höstigt.
Nu ska jag göra tomatsoppa och goda ostmackor och
städa lägenheten.
För sen ska jag träffa Jenny & Jessica när dom ska luncha.
Min budget tillåter nämligen inte att jag äter ute idag och är
dessutom ganska trött på all utemat. Vill inte att det ska sätta sig
för mycket på kroppen heller. haha.

Ikväll börjar Idol! Så himla roligt!
Speciellt nu i början när det är auditions.
Och ett stort plus är ju att Halv åtta hos mig har börjat också.
Så från halv 8 till klockan 9 sitter jag bänkad framför tvn.
Bästa programen!

Nästa vecka åker jag till Oxelösund och kommer vara där några
dagar. Ska bli roligt, har flera saker inplanerade redan.
B la bio, fika, ska få se Malins nya lägenhet och svampplockning med mamma.
kul!




Nu ska jag fixa käk!
/Josefine

Kommentarer


Kommentera inlägget här: